boost:beheer_credit_management

Gebruik Credit Management

Het Credit Management is beschikbaar in Boost via het menu Hulpmiddelen > Beheer Credit Management.

Controle via het Dashboard

In de Statistieken, vindt u onder het tabblad Controle de statistiek Klanten aantal verklaarde gepresteerde uren =/ aantal gegeven DC.

Door middel van deze statistiek kan u nagaan welke klanten u nog dienstencheques verschuldigd zijn. Eens u een klant in dat geval gevonden heeft, gaat u naar de planning van de overeenstemmende werknemer en dit op de dag in kwestie.

Planning

Klik op het betreffende exemplaar en kies onderaan voor het menu Conflict Credit Management:

?1000

U heeft nu 2 mogelijkheden:

  1. Erkenning van ontvangen schuld: na contact met de klant bevestigt deze dat hij nog dienstencheques dient af te leveren
  2. Geen erkenning van schuld: de klant ontkent dat hij nog dienstencheques dient af te leveren of contact bleek niet mogelijk te zijn

U klikt op Erkenning van ontvangen schuld. Uiterlijk verandert er niets in Boost. Echter, de klant wordt opgeladen in het Credit Management onder tabblad W.

U klikt op Geen erkenning van schuld. Een pop-up komt tevoorschijn en u heeft de mogelijkheid om een eerste herhalingsbrief te openen of op te slaan. Deze klant wordt eveneens gegenereerd in tabblad W.

Voorgaande 2 stappen, wel of geen erkenning, zijn steeds de 1e stap binnen het Credit Management. Volgt u deze weg niet, zullen de tabbladen van het Credit Management leeg blijven.

Afhankelijk van hoe u de herhalingsdata geconfigureerd heeft, zullen de herhalingsbrieven in de verschillende tabbladen verschijnen.

  • boost/beheer_credit_management.txt
  • Laatst gewijzigd: 2019/08/28 12:21
  • (Externe bewerking)