Gebruik Credit Management
Het Credit Management is beschikbaar in Boost via het menu Hulpmiddelen > Beheer Credit Management.
Controle via het Dashboard
In de Statistieken, vindt u onder het tabblad Controle de statistiek Klanten aantal verklaarde gepresteerde uren =/ aantal gegeven DC.
Door middel van deze statistiek kan u nagaan welke klanten u nog dienstencheques verschuldigd zijn. Eens u een klant in dat geval gevonden heeft, gaat u naar de planning van de overeenstemmende werknemer en dit op de dag in kwestie.
Planning
Klik op het betreffende exemplaar en kies onderaan voor het menu Conflict Credit Management:
U heeft nu 2 mogelijkheden:
- Erkenning van ontvangen schuld: na contact met de klant bevestigt deze dat hij nog dienstencheques dient af te leveren
- Geen erkenning van schuld: de klant ontkent dat hij nog dienstencheques dient af te leveren of contact bleek niet mogelijk te zijn
U klikt op Erkenning van ontvangen schuld. Uiterlijk verandert er niets in Boost. Echter, de klant wordt opgeladen in het Credit Management onder tabblad W.
U klikt op Geen erkenning van schuld. Een pop-up komt tevoorschijn en u heeft de mogelijkheid om een eerste herhalingsbrief te openen of op te slaan. Deze klant wordt eveneens gegenereerd in tabblad W.
Voorgaande 2 stappen, wel of geen erkenning, zijn steeds de 1e stap binnen het Credit Management. Volgt u deze weg niet, zullen de tabbladen van het Credit Management leeg blijven.
Afhankelijk van hoe u de herhalingsdata geconfigureerd heeft, zullen de herhalingsbrieven in de verschillende tabbladen verschijnen.