Samenvatting gepresteerde uren per maand
Wenst u maandelijks een samenvatting op te roepen met het aantal uren dat uw werknemers gepresteerd hebben, kan u dit doen via Overzicht prestaties werknemer (terug te vinden via het menu Hulpmiddelen).
Geef de gewenste data in en vink het vakje onderaan aan:
Klik aansluitend op Genereren.
In het getoonde Excelbestand dient u allereest de automatische filter te activeren. Eens dit gedaan, kan u de gegevens filteren die u wenst (de gegevens stemmen overeen met wat u in de planningen heeft ingevuld).
Om de uren op te roepen die doorverzonden worden naar het sociaal secretariaat ter uitbetaling, vinkt u alles uit in kolom J en vinkt u aansluitend de Normale uren terug aan:
Excel geeft automatisch het totaal weer.
In kolom N ziet u nu het totaal aantal uren dat de werknemer tussen de geselecteerde data effectief gepresteerd heeft. U kan natuurlijk ook bijkomende criteria toevoegen (denk bijvoorbeeld aan: Feestdag, Ziekte, etc. Het spreekt voor zich dat u ook enkel op die criteria kan filteren in Excel).
Om tenslotte het totaal te verkrijgen van de gepresteerde (Normale) uren, selecteert u de volledige kolom N en klikt u op AutoSum: