Signaletiek klant Boost
De signaletiek van een klant bevat verscheidene gegevens, eigen aan de klant. De voor de handliggende worden niet in detail uitgelegd (aangegeven met '…').
Referentie
- Electronische dienstencheques: vink aan indien de klant er gebruik van maakt. Indien het geval, geef dan eveneens zijn Sodexo ID in. Afhankelijk van hoe u de parameters heeft ingesteld in admin, is dit veld al dan niet verplicht.
- Referentie bij het sociaal secretariaat voor de uitsplitsing: wordt door Boost gegenereerd
- …
- Rijksregisternummer: Afhankelijk van hoe u de parameters heeft ingesteld in admin, is dit veld al dan niet verplicht.
- Contactinfo: Vul minstens 1 van de 4 velden in
- Opslaan & coördinaten berekenen: Nadat u het adres heeft ingegeven, kan u door Boost de coördinaten laten berekenen. Klik hiervoor op de knop. De coördinaten bepalen de berekening van de verplaatsingskosten.
- De kaart bekijken: Een extra venster wordt geopend en toont in Google Maps het adres.