Veel voorkomende vragen

Wanneer ik op een bepaald gegeven klik, wordt er een ander getoond!

Er kan een tegenstrijdigheid ontstaan op de server en de situatie bij de klant bij het gebruik van ISIWEB en het gebruik van de „BACK”-knop (Vorige pagina) in de browser. Om dit op te lossen, moet men de browser sluiten en de applicatie heropstarten.

Afdrukken: De opgevraagde documenten worden geblokkeerd

Wat betreft het afdrukken van documenten is de manier van afdrukken veranderd moeten worden en dit om de comptabiliteit van de applicatie te verhogen en wegens aanpassing van beveilingsniveau van de browsers. Indien de gebruiker Internet Explorer gebruikt, dient men het volgende te doen:

  • Vergewis u ervan dat er geen plugin is ingeschakeld die popups blokkeert (een boodschap zal verschijnen in een balk bovenaan het scherm, indien dit het geval is)
  • Ga naar het IE menu Extra > Internetopties: tabblad Beveiliging
  • Klik op „Vertrouwde sites” en vervolgens op „Sites”. Voeg hier de link met ISIWEB toe (…myisiweb.be)
  • Klik hierna op „Aangepast niveau” en vergewis u ervan dat alle opties met betrekking tot downloaden ingeschakeld zijn
  • Bevestiging voor downloaden ⇒ „geactiveerd”
  • Bestanden downloaden ⇒ „geactiveerd”

Hoe kan ik de prestaties van een gedesactiveerde werknemer bekijken?

  • Ga naar Lijst > Werknemers
  • Zoek de gedesactiveerde werknemer op (vergeet niet het vakje „gedesactiveerde items” aan te vinken!)
  • Kies uit de scrolldownlijst (onder Actie) voor Lijst van de prestaties
  • Al de prestaties van de gedesactiveerde werknemer worden getoond. Aan de rechterkant van het scherm kan men de gewenste week opvragen (indien er meerdere zijn)

Hoe kan ik het facturatie-adres van een bestaande klant aanpassen?

  • Maak een nieuwe site aan (menu Nieuw > Bedrijf > Site)
  • Geef als adres het facturatie-adres in
  • Maak een contactpersoon voor deze site aan (diegene die de facturen zal beheren)
  • Ga naar de overeenkomst (Facturatie parameters) en geef daar als contactpersoon voor de facturatie de net aangemaakte persoon in

Bij het uploaden van de contracten werden de namen van de werknemers in de kolom van de bestelbon geplaatst. De bestelbonnen op de facturen zijn nu niet correct

  • Ga naar de basisgegevens van het contract van de desbetreffende werknemer
  • Pas de bestelbon aan
  • Klik op Bewaren
  • Ga terug naar de factuur in kwestie en klik in het actiemenu op 'Het origineel herafdrukken'

Waarom worden niet telkens alle premies & kosten getoond op het afgedrukte contract?

  • Standaard worden alle betaalde premies & kosten op het werknemerscontract weergegeven
  • Standaard worden alle gefactureerde premies & kosten op het klantencontract weergegeven
  • Indien men echter een uurrooster linkt aan de premies & kosten in het contract, worden op het contract enkel die premies & kosten weergegeven, indien de werknemer in dat uurrooster werkt

Hoe kan ik factuurnummers aanpassen?

Andere


Eigen Gereedschappen